niedziela, 27 stycznia 2013

I won a doll - Skelita Calaveras!

Hej!
Lalki Monster High to nie moja bajka, ale pisząc komentarz na blogu spanglishbaby myślałam: "A i tak nie wygram, ale napiszę ten komentarz". W grudniu dostałam maila o wygranej i przed świętami miałam lalkę w domu... Oczywiście z powodu chronicznego braku czasu Skelita leżała sobie grzecznie w pudełku czekając na lepsze dni. Zdjęcia robiłam wieczorem i mój aparat mimo dodatkowych lamp nie dał rady...
W końcu się doczekała i przedstawiam Wam:
Skelitę Calaveras z City of Frights

_________________________________________

Hey!
Monster High Dolls is not my story, but I wrote a comment on the blog spanglishbaby thinking: "And anyway I do not win, but I will write this comment." In December, I received an email about winning and before Christmas I had a doll in my house ... Of course, because of the chronic lack of time Skelita lay nicely in the box waiting for better days. I was making picture in the night so it's not cuhc a good quality.
At the end I want to  present to you:
Calaveras Skelitę the City of Frights.




Pod sukienką, kryje się szkielet, a żeby ubrania się lepiej trzymały jest plastikowa nakładka.

________________________________

Under the dress, is hidden the skeleton, and for better kept her clothes is  a plastic overlay.




Ta lalka to nie moja bajka, ciężko ją ustawić do zdjęcia, bo głowa jest cięższa niż cały szkielet. Stawy ciężko chodzą, ręki nie mogłam ustawić tak jak chciałam. Włosy z góry ma zebrane w kucyk, który jest krótszy niż włosy z tyłu i nie wygląda to ładnie. 
Jedyne co mi się podoba to twarz i jej make up związany z meksykańskim świętem El dia de los Muertos.
A Wam jak się podoba ta lalka? 

___________________

This doll is not my story, it's hard to set it to the photo, because the head is heavier than the whole skeleton. The joints hard to set, I could not set the hand as I wanted. Hair is gathered up in a ponytail, which is shorter than the hair on the back and it doesn't look nice.
The only thing I like is her face and her make-up associated with the Mexican celebration of El dia de los Muertos.
And how are You like this doll?





7 komentarzy:

  1. wole chyba klastyczne ciałka monsterek. Buzia nawet fajna, ale ja nie widzę cię przy monsterach. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja siebie też nie widzę kolekcjonując MH. :)
      Chociaż ta lalka się spodobała mojej córce. :D

      Usuń
  2. Zaciekawila mnie ta lalka :)
    gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest!bardzo oryginalna jak na MH :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :)
      Dzięki, no jest oryginalna, ale nie podoba mi się... :(

      Usuń
  4. Dziwaczna ta lalka, ale nawet taką dostać za darmochę to szczęście ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż raz coś w życiu wygrałam. :P ;)
      Ale nawet po rozpakowaniu nie cięgnie mnie do tej lalki. :(

      Usuń